funderingar

Melodifestivaler: programmet som jag gillar för det är så mycket sång, musik o glamour. Varför detta usch o fy?
Vädret: ingen ordning alls, snö nu!! Regn dagen efter o massor med vatten o modd att traska i! Vilken tur att vi har fyra årstider så man kan få lääängta till våren!
Shopping: Köpt vinterkappa nu, snygg och bra reapris, kanske får inviga den om det blir mer snö och kallt o förberedd som jag är så köpte jag en ursnygg, lite tuff vårjacka okså med rabatt, det gäller att vara om sig och kring sig om man ska få något på sig (o även i sig).
Matlagning: Ett nödvändigt ont men jag gör alltid mitt bästa, o lagar väldigt god sådan (skryt) tycker mina barn och man (jäviga).Det är som när jag gick i skolan (fornminne), måste man gå där så ja se ovan (o det blev bra det oxå)!
Ljuset: Har återkommit!!<3


Kommentarer
sabina

mello (melodifestivalen) är ju det bästa som finns!

köpte du den jackan på Dea som du pratade om i onsdags?

2012-02-19 @ 17:56:36
URL: http://sabinabergstedt,blogg.se
Kickan

Jag brukar aldrig hitta nåt på rean!:) Bra att du kunde göra ett fynd!;) Mello är en av årets höjdpunkter, enligt mig;) Och om man inte gillar den kan man byta kanal eller stänga av, bara ett knapptryck:).

2012-02-20 @ 18:55:00
URL: http://bamsinnan.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0